Интернетте бизнесті жылжыту

2021 жылы үй тауарларына оңай және тез тапсырыс беріп, қызметтерді қашықтан алу жеткілікті. Тапсырыс берудің ең көп таралған тәсілдері: қосымшалар, онлайн төлем мүмкіндігі бар сайттар және компанияның әлеуметтік желілері. Интернет-пайдаланушы үшін – бұл ең алдымен ыңғайлылық пен уақытты үнемдеу, бизнес үшін – ақша табудың қосымша мүмкіндігі. Бірақ пайдаланушы компания туралы білмес бұрын, іздеу кезінде пайдаланушының әрекеттерін талдай отырып, барлық қадамдарды алдын-ала ойластыру керек. Мысалы, егер бұрын тауарлар/қызметтерді іздеу үшін тек 2Gis және Google қолданған болса, одан кейін компанияға телефон арқылы хабарласқан немесе кеңес алу үшін өтінім толтырған болса, қазір Instagram сияқты әлеуметтік желілерге көшу өзекті болып отыр. Не үшін? Мысалы, ассортиментті қарау және компанияның нарықта қанша уақыттан бері бар екенін білу, шолуларды қарау, белгілі бір компанияға сенбестен бұрын бағалау және т.б. Қатысу жеткіліксіз екенін түсіну керек – визуалды қабылдау және ақпараттық тұрғыдан жұмыс істеу керек. Instagram-дағы жоғары бәсекелестікке қарамастан, одан бас тарту ұсынылмайды.


Компаниялар сату мақсаттары мен жоспарына байланысты ақылы да, ақысыз да жарнамаланады, өйткені Интернет ақылы жарнаманың арқасында көп адамдарға қол жеткізуге мүмкіндік береді.

Ақылы жарнама


Ақылы жарнама жарнаманы бастамас бұрын барлық жұмыстарды қамтиды. Суретті, бейнені немесе мәтінді дайындау жеткіліксіз,сатып алушыға өтетін және оған қажет нәрсені бірден көретін мақсатты сайттарды дайындау маңызды. Статистикаға сәйкес, Google және Yandex іздеу жүйелерінде пайдаланушыны алғашқы 3-5 секундта қызықтыруы керек, егер ол бірден іздегенін таппаса, ол сайттан кетеді.Оплачивается каждый клик на сайт. Сондықтан, жарнамаға арналған бюджет ақталуы үшін сайтты нақты сұрауларға дайындап, тауарлардың болуын бақылау ұсынылады. Егер жарнама қызметтерге арналған болса, онда бірінші кезекте менеджерлердің тиімділігі маңызды. Әлеуметтік желілерде жарнама, пайдаланушының мінез-құлқына негізделген автоматты түрде пайда болады. Мысалы, киіммен шоттарды жиі қарау кезінде пайдаланушыға киімге, аксессуарларға, стильге және сәнге байланысты барлық жарнамалар көрсетіледі. Бұл жағдайда жарнама үшін төлем берілген баптауларға (кликтер, көрсетілімдер, жіберілген өтінімдер) байланысты есептен шығарылады. Бюджет бекер жұмсалмауы үшін Сіз мамандарға жүгініп, алдын-ала кеңес алуыңыз керек. Әдетте, әр компания немесе қашықтағы маман қызметтердің құнын өздері белгілейді.

Google және Yandex іздеу жүйелерінде ақысыз жылжыту


Мамандарға жүгінбестен сайтты жылжыту өте қиын, өйткені сайтты құру және оны толтыру аз уақытты қажет етпейді. Біріншіден, сайттың құрылымын, дизайнын және қандай мәтінді толтыру керектігін түсіну. Екіншіден, жарнаманы іске қосумен байланысты жоғары бәсекелестік, өйткені ақылы (контекстік) жарнама бірінші тізімде шығады, содан кейін ғана Google/Yandex белгілі бір көрсеткіштер бойынша жоғарғы орынға шығаратын сайттар. Қалай болғанда да, алдымен сайтты визуалды қабылдау тұрғысынан және пайдаланушылар көбінесе белгілі бір өнімді іздейтін кілт сөздер бойынша құру және конфигурациялау қажет болады.

Әлеуметтік желілерде тегін жылжыту


Жаңадан бастаушыларға алға жылжу үшін әлеуметтік желіні таңдап, мақсатты аудиторияңызды анықтау ұсынылады. Тәжірибе көрсеткендей, кейбір компаниялар мамандардың алғашқы көмегінсіз жұмыс істейді. Ол үшін батыл болу және мазмұнды интуитивті түрде жасау жеткілікті. Телефонға (оның жылдамдығы мен камерасы) назар аудару керек, өйткені жұмыс мобильді қосымшалармен байланысты болады. Егер сіз әлеуметтік желіні кілт сөздер бойынша дұрыс орнатсаңыз, онда пайдаланушыларға көбінесе олар өтетін, сол жерде уақыт өткізетін және белгілі бір әрекеттерді жасайтын аккауанттар көрсетіледі.

Қазіргі уақытта сатылымды арттыру үшін қандай онлайн-сайттарды пайдалану ұсынылады.


Әрбір бизнес өзіне және оның мақсатты аудиториясына коммуникация жүргізуге ыңғайлы онлайн-алаңды дербес таңдайды. Егер 2015 жылға дейін Google танымал болса және сайттар тауарлар мен қызметтерді іздеу кезінде жоғарғы орынға шығу үшін күрессе, қазір Интернеттегі жоғары бәсекелестікке байланысты танымал болу оңай әрі қиын болды. Мысалы, соңғы 5 жыл ішінде барлық сатып алушылар үшін таныс болды:

Әлеуметтік желілер:

Instagram, Facebook, Vk( Вконтакте), Tik-Tok

Курьер қызметтері:

Яндекс тағамдары, Wolt, Glovo 

Мессенджерлер:

WhatsApp, Telegram

Видеохостинг:

YouTube

Тауарларды сатуға арналған қосымшалар:

OLX, Market.kz

Навигатор:

2Gis

E-mail:

электрондық хаттар (жіберілім)

Әлеуметтік желілерден бастайык:


1. Instagram.
Бұл әлеуметтік желі фотосуреттерді бөлісуден және жақын адамдарыңызбен бөлісу үшін локация қосудан басталды. Кейінірек пайдаланушылар қосымшаны бизнес үшін қолдана бастады: олар өнімді жариялай бастады, қызметтер туралы сөйлесе бастады, өз компаниялары туралы аудиториямен бөлісе бастады, қызметкерлер туралы сөйлесе бастады, әлеуетті және қазіргі клиенттер арасында одан да көп көңіл мен сенімге ие болды. Instagram арқасында Қазақстанда маркетинг бағыты - SMM (SocialMediaMarketing – әлеуметтік желілердегі маркетинг) белсенді түрде айналысты деп айтуға болады. Instagram-да өзінің бизнес-аккаунтын әлі ашпаған немесе жылжытпаған адамдар Корпоративтік Қор KMF-Демеу www.demeufund.kz сайтынан 13-ші сабақтың электрондық кітапшасын жүктей сондай-ақ, Instagram-дағы @kmfdemeu ресми аккаунтынан бейне-сабақтарды көруге болады (мұнда ауысуға белсенді сілтеме болуы керек).

Бизнес-шотты ашудың және 
жылжытудың негізгі себептері:
  • Аудиториямен кері байланыс, адалдықты арттыру және жаңа клиенттерді тарту.
  • Компанияның тиімді ұсыныстары туралы хабарлау.
  • Сатуды ұлғайту.

Жұмыс берушілердің айтуынша, нарық Instagram-да өз бизнестерін ашуға және жылжытуға міндеттейді, өйткені мүдделі клиенттер көбінесе олардың аккаунттарындағы ассортиментпен, тауарлармен, жақсы ұсыныстармен және т.б. танысуға сұрайды. Мұны уақыт пен ақшаны жұмсамай пайдалану керек. Бастау үшін қосымшаның мүмкіндіктерімен танысу үшін есептік жазбаны өзіңіз жүргізіп көріңіз. Бірақ, егер әлі уақыт болмаса немесе білім жеткіліксіз болса, онда SMM маманын немесе SMM агенттігін жалдау керек.


2. Facebook.
Әлеуметтік желі, онсыз Instagram-да жарнамаларды іске қоса алмайтын әлеуметтік желі. Бұл жарнаманың іске қосылуымен тікелей байланысты, өйткені жарнама кабинеті мен төлем параметрлері оның ішінде. Бастау үшін Facebook-те 2 түрлі парақша бар екенін атап өткен жөн:

1. Өзіне арналған жеке аккаунт. Facebook ережелеріне сәйкес, бір адам алаяқтықтың алдын алу үшін бір ғана жеке аккаунт ашуға құқылы, сондықтан ешкім басқа адамның орнына жасай алмайды. Біреулерге бұл мүмкін болғанымен, өте мұқият болу керек.

2. Коммерциялық парақша – жеке аккаунт ішінде құрылған бизнесті жылжыту парақшасы. Оны жасау үшін Интернетте «Facebook-те коммерциялық бетті қалай ашуға болады» деп теруге болады (https://ru-ru.facebook.com/business/help/1612355968988019- осы сілтемені қоюға болады). Автоматты түрде бірінші сайт Facebook-тен ресми дереккөзді шығарады, Қосымшаны табыңыз (қалың қаріппен таңдаңыз) және нұсқауларды орындаңыз.

Бизнес мүмкіндіктері:
  • Аудиториямен кері байланыс, адалдықты арттыру және жаңа клиенттерді тарту.
  • Компанияның тиімді ұсыныстары туралы хабарлау.
  • Сатуды ұлғайту.
  • Іс-шараларға, онлайн экскурсияларға тегін тарту, компаниялар тізімінде ұсыныстарды жариялау.

Сондай-ақ, жеке аккаунтыңыздан сіз ашық немесе жабық топ құра аласыз, осылайша белгілі бір тақырып бойынша белгілі бір қауымдастық құра аласыз. Топтың өсуі үшін жарияланымдардың және талқылау тақырыптарының сапасын бақылау маңызды, сондықтан қатысушылар қауымдастыққа сілтеме жасағысы келе.

3. VK (Вконтакте).
VK-Facebook-ке ұқсас әлеуметтік желі. 2021 жылғы қаңтардағы ресми деректер бойынша ВКонтакте-де Қазақстаннан 7 млн.астам пайдаланушы тіркелген. Аудиторияның басым бөлігін жастар құрайды. Негізінен олар хат алмасады, музыка тыңдайды, топтарға қатысады. Бизнес мүмкіндіктері:


VK-да білім беру курстары танымал. Ресейлік және украиналық компаниялар өз ұсыныстарын белсенді түрде насихаттайды, қауымдастықтармен жұмыс істейді, вебинарлар өткізеді, сатады және т.б. Қазақстанда «VK» интернет-сатып алулар үшін жарнаманы іске қосу, топтарды жылжыту және т.б. мүмкіндігіне қарамастан, аса танымал емес болып саналады. Жақында «Клиптер» бөлімі пайда болды - жеке аккаунттардағы қысқа бейнелер. Жеке аккаунты бар блогерлер арқылы жарнамалау үшін қолайлы.

4. TikTok.
TikTok – бұл бейнелерді 1 минутқа дейін жасауға және қарауға арналған бағдарлама. Оның артықшылығы – қолданба ұсынған музыка мен аудиожазбалар лицензияланған, яғни оларды пайдалану кезінде ешкім жарияланымды жоймайды. Instagram, Facebook және VK-да мұндай мүмкіндіктер жоқ, сондықтан сіз авторлық құқықты бұзуға тап болуыңыз мүмкін, соның салдарынан жарияланым жойылады. Ең танымал бейне тақырыптары: әзіл, өмір, сән, би, өмір жағдайлары, спорт, медицина және т.б. Тиктоктың негізгі аудиториясы – жасөспірімдер. Instagram блогерлері өздерін белсенді түрде насихаттайды. Қазіргі уақытта ресми жарнаманы іске қосу мүмкіндігі жоқ. Бірақ, TikTok-блогерлер пайда болды, оларды TikTok-продюсерлер алға тартты. Олар үшін арнайы үйлер (TikTok Хаус) жалға алынады, онда олар тұрып, бейнелер түсіреді, бұл әлеуметтік желінің әлеуеті туралы көп айтады.

Бизнес мүмкіндіктері:
  • Жасөспірімдер назар жаулап алудан бастау;
  • Ересек аудитория арасында танымалдылықты арттыру;
  • Білімнің, идеялардың және бейнероликтер түсіру мүмкіндіктерінің болмауына байланысты бәсекелестіктің төмендігі.

Егер сіз TikTok-ты пайдаланушының көзқарасы бойынша қарасаңыз, онда ол үшін эмоциялар алу өте маңызды. Бизнес үшін олардың бейнелерін қайта қарау, ұнату, түсініктеме беру, бөлісу және, әрине, оларға жазылу өте маңызды, өйткені пайдаланушылар қаншалықты көп болса, соғұрлым олар жаңа TikTok пайдаланушыларында пайда болады.

Курьерлік қызметтер арқылы бизнесті жылжыту: Yandex, Wolt, Glovo


2020 жылы көптеген компаниялар тапсырысты өздері алып, оны клиентке жеткізетін арнайы курьерлік онлайн - қызметтермен ынтымақтасу мүмкіндігіне байланысты жеке курьерлерден бас тартты. Әр қызметтің өз шарттары бар. Артықшылығы – олар өнімді жеткізіп қана қоймай, сонымен қатар өз қосымшаларында жарнамалайды.

Бизнес үшін:
  • Wolt. Ол тек тамақтану нүктелерімен жұмыс істейді. Қосымша жарнамамен сатылымды арттырудың тамаша мүмкіндігі.
  • Yandex. Курьерлік қызмет посылканы қала бойынша ыңғайлы уақытта тасымалдайды және жеткізеді. Бизнес үшін ыңғайлы, штатқа курьер жалдамай, клиент үшін-жылдамдық. Сондай-ақ, азық-түлік жеткізу бойынша жеке қызмет көрсетілді.
  • Glovo. Клиентке: тамақ, супермаркеттен өнімдер, дүкендерден тауарлар және тағы басқалар жеткізуді ұсынады.

Әрбір қызметтің өз күшті жақтары бар, сондықтан таңдамас бұрын, түпкілікті тұтынушы ретінде қызметтің клиенті болу ұсынылады.


Мессенджерлер: WhatsApp, Telegram

Мессенджерлер – хабарлама және фото/видео файл алмасу қызметі. Оларсыз клиенттермен өзара әрекеттесуді елестету қиын, өйткені электронды хат алмасу әрқашан CRM бағдарламасы (клиенттермен жұмыс істеу бағдарламасы) болмаған жағдайда Тапсырыс тарихын білу үшін клиентке бұрын тапсырыс бергенін айтады. Әрине, клиентпен телефон арқылы сөйлесу өте маңызды, бірақ мессенджерлер қазір жыл сайын одан да көп мүмкіндіктер ашуда. Telegram-нан бастайық.

Telegram-да:
  • телефон аппараты өзгерген жағдайда оларды басқа смартфонға ауыстыру ыңғайлы. Ол қосымша сақтаусыз барлық деректерді бірден сақтайды.
  • тапсырысты қабылдау және төлемді алу үшін қажетті барлық командаларға жауап беретін боттарды құру мүмкіндігі бар.
  • клиенттерге хабарламаларды ыңғайлы уақытта жіберуге болады, егер сізге жазба, жеткізу уақыты және т.б. туралы ескерту қажет болса.
  • сіз болашақта табуға болатын тақырыптық топтар мен арналарды аша аласыз. Ашық топтар мен арналарды іздеу жолағында сілтемесіз табуға болады.
  • хат алмасуды «клиенттер» қалтасы сияқты қалталарға бөлуге болады
  • төлемді қабылдау мүмкіндігі және тағы басқалар бар.
  • мессенджерді жасаушы Павел Дуровтың айтуынша, жақын арада арналарда ақылы жарнама іске қосылады.
WhatsApp-та:
  • Қазақстанда әлеуметтік төлем мен елдегі және әлемдегі жағдай бойынша жаңалықтар топтарының іске қосылуына байланысты Telegram-ның жаппай жүктелуіне қарамастан, WhatsApp-тағы белсенділік өзгерген жоқ. 2021 жыл нені көрсететінін көрейік.
  • WhatsApp-та хат алмасуға дағдыланған, бірақ бизнес үшін бір мәселе бар – смартфонның операциялық жүйесіне байланысты деректерді беру ұзақ және қиын.

Бизнеске арналған WhatsApp – WhatsApp-тан бөлек қосымша:


WhatsAppBusiness жеке қосымшасы бар, онда компанияның телефон нөмірін тіркеуге болады. Мүмкіндіктері: Instagram және Facebook-ке бөлек сілтемелер қосу, телефон нөмірінің орнына хабарлама жіберу үшін сілтеме беру мүмкіндігі, компания туралы ақпаратты және сайтқа белсенді сілтемені қосу, сипаттама мен фотосуреттермен өнімдерді қосу, жұмыс режимін орнату, сәлемдесу хабарламасын және жылдам жауаптарды орнату.

Мессенджерлер клиенттермен байланыс орнатуға көмектеседі және белгілі бір дәрежеде клиенттер үшін ақпарат көзі болып табылады. Пандемияға байланысты көптеген пайдаланушылар Интернет арқылы көбірек тапсырыс бере бастады. Егер Тапсырыс WhatsApp арқылы қабылданса және клиент хат-хабарларды жоймаса, онда ол қайтадан тапсырыс беруге оралады. Компанияны еске түсіру ғана қалады.

YouTube – әр адам өз бейнесін жариялай алатын, осылайша өз ойын білдіріп, ести алады қызмет. Бизнес тұрғысынан олар негізінен жарнама арқылы YouTube-тен ақша табады:


1. Егер жарнама бейнені көрер алдында немесе қарау кезінде ашылса, онда бұл бейненің авторы ақша табуға мүмкіндік алады. Егер жарнама соңына дейін қаралған болса, онда YouTube осы бейненің авторына төлейді. Сондай-ақ, егер бейне көріністер 1 миллионнан астам қарауларға жетсе, авторға ақы төленеді.
2. Егер YouTube арнасы қызықты бейнелерді белсенді түрде шығарса және бейне барысында басқа өнімді ұсыныс ретінде ұсына бастаса, онда бұл бейне авторына төленген жеке жарнама.

Егер әлеуметтік желілерде басқаруды біраз уақытқа тоқтата тұруға және айтарлықтай қамтуды жоғалтуға болатын болса, онда YouTube-те жағдай басқаша. Мұнда сіз белсенді болуыңыз керек және аудитория үшін ойын-сауық, эмоционалды немесе білім беру түріндегі ерекше мазмұнды үнемі дайындап отыруыңыз керек.


Тауарлар мен қызметтерді сату бойынша қосымшалар: OLX, Market.kz

Тауарлар мен қызметтерді сатуға арналған ыңғайлы қосымшалар.

OLX бизнес үшін:
  • жарнаманы жылжытуға болады. Жарнаманың басқалардан ерекшеленуі үшін жақсы сурет дайындап, ұсыныс туралы толығырақ сипаттама жазған жөн.
  • көтерме және бөлшек саудада ұсыну.
  • маман іздеуге бос орын беру.
Market.k бизнес үшін:
  • сатып алуға да, сатуға да болатын бизнеске арналған жеке бөлім бар
  • жарнаманы жылжытуға болады. Жарнаманың басқалардан ерекшеленуі үшін жақсы сурет дайындап, ұсыныс туралы толығырақ сипаттама жазған жөн.
  • маман іздеуге бос орын беру
  • көтерме және бөлшек саудада ұсыну.

Бұл қызметтер жаңа өнімдерді де, пайдаланылған өнімдерді де тез сатуға ыңғайлы.

Навигаторы: 2Gis


Нақты талаптар бойынша ең жақын нүктені жылдам табуға мүмкіндік беретін қосымша. Мұнда сіз клиенттерге түсініктеме қалдыра аласыз, фотосуреттер, бағалар, тауарлардың сипаттамасы және басқаларын қоса аласыз. Оның артықшылығы-2GIS-те белгілі бір компанияны тапқан адамдар өздерінің веб-сайттарына немесе әлеуметтік желілерге кіре алады немесе тікелей қоңырау шала алады. Егер байланыс теңгерімі болмаса, бірақ интернет-трафик болса, онда Сіз компанияның WhatsApp-та/DirectInstagram арқылы жеке хабарламаларға жаза аласыз немесе сайтта өтініш қалдыра аласыз. Өту үшін сілтемелер неғұрлым көп болса, Сізбен байланысу ықтималдығы соғұрлым жоғары болады. Онлайн-алаңдардың болуы интернет-пайдаланушылар үшін маңызды көрсеткіштердің бірі болды.

  • жарнаманы іске қосып, статистика арқылы жарнаманың қалай жұмыс істейтінін тексеруге болады

  • интернет-дүкенді бағалармен қосыңыз
  • негізгі сөздер бойынша баптау

  • пікірлер арқылы сенім мен сатылымды арттыру және тағы басқалар.

2Gis-ке күн сайын әртүрлі мақсаттары бар адамдар кіреді. Сондай-ақ, егер сіз қалада қанша бәсекелес бар екенін білуіңіз керек болса, онда бұл компьютер арқылы өтіп, сұранысты енгізе аласыз және тізімді ашқан кезде олардың кілт сөздеріне берілген сұранысты қосқан компаниялардың саны көрсетіледі.

E-mail: электрондық хаттар (тарату)


Электрондық пошталар клиентпен қарым-қатынасты жалғастыруға мүмкіндік береді. Әсіресе, өнімнің атауын файлмен жібере алатын кезде көтерме сауда үшін маңызды. Сату туралы хаттардан басқа, ұстап қалу бойынша жұмыс істеу үшін басқа тақырыптарға назар аударған жөн. Ұсынылады жақындауға баптауға тарату өте ұқыпты, өйткені бұл дербестендірілген тәсіл және тарату тұр Мұқият перепроверять жіберу алдында. Электрондық пошта хабарламалары үшін олар көбінесе әлеуметтік желілерде немесе сайттарда жарнамаларды іске қосу кезінде қалдырылған электрондық поштаны пайдаланады. Өмірдегі сияқты, әлеуметтік желілерде де аудиторияны қыздырып, күнделікті хаттар жібермеу керек. Егер көптеген клиенттерге хат жіберу қажет болса, онда бұл жағдайда мамандарға хабарласқан дұрыс.

3. ОНЛАЙН шығудың алғашқы қадамдары


Осы мақалада сипатталған барлық интернет-сайттар қазіргі әлемде онсыз жасай алмайтын байланыс арналары болып табылады. Барлық арналарды бірден қосудың қажеті жоқ, әрқайсысын жеке-жеке немесе бір уақытта зерттеуден бастаған дұрыс. Мысалы, бастау үшін:

  • 2Gis менеджерлермен қалай жұмыс істейтінін толығырақ біліңіз. Жұмыс нөмірін және WhatsApp нөмірін қосыңыз
  • содан кейін WhatsAppBusiness-ке өтіңіз, профиль суретін өзгертіңіз, өз атыңызды емес, компанияның атын жазыңыз
  • Instagram-да бизнес-аккаунт ашу
  • 2000-нан 4000-ға дейінгі абоненттермен Telegram арнасына жазылыңыз және жыл сайын олар бір ай бойы арнаны қалай жүргізетінін қараңыз.
  • Telegram-да сіздің бизнесіңіздің тақырыбына байланысты 2000-нан астам қатысушы бар топқа қосылыңыз, онда. Телеграмның мүмкіндіктерін зерттеңіз.
  • Instagram үшін материал дайындауға кірісіңіз, алдымен қосымшамен жұмыс істеуді үйреніңіз.
  • фотосуреттер мен хабарландыру мәтінін OLX.kz және Market.kz жариялау
  • Yandex, Glovo немесе Wolt-да шарттарды сұрау
  • …және т.б.

Ең бастысы-Сіздің бизнесіңіздің жаңа мүмкіндіктерін бастау және ашу!




Авторы: Мила Дя
Интернетте бизнесті жылжыту бойынша маман

Өтінім сәтті жіберілді
Сіздің сұрағыңыз сарапшыға жіберілді
Сіздің бизнес карточкаңыз модерацияға жіберілді. Тексеруден кейін поштаңызға хабарлама келеді.
Түсінікті
Ваша карточка бизнеса отправлена на модерацию. После проверки Вы получите уведомление на почту.
Түсінікті
Сіздің өтініміңіз модерацияға жіберілді және модератор тексергеннен кейін белсенді болады. Ол туралы поштаңызға хабарлама келеді
Сіздің өтініміңіз модерацияға жіберілді, модератор тексергеннен кейін деректер жаңартылады. Ол туралы поштаңызға хабарлама келеді
Captcha қателігі. Парақшаны қайта жүктеп, әрекетті қайталап көріңіз